Pieci automobilī svarīgi šķidrumi
Auto savā ziņā ir salīdzināms ar dzīvu organismu, kura funkcionēšanā, līdzīgi kā mums pašiem, nozīmīga ir vielmaiņa.
Auto savā ziņā ir salīdzināms ar dzīvu organismu, kura funkcionēšanā, līdzīgi kā mums pašiem, nozīmīga ir vielmaiņa.
Ja paraugās uz ielas vai ceļa garām braucošo auto straumē, tad liels tur vērojams Volkswagen zīmola vieglo auto, pikapu un arī busiņu īpatsvars.
Labības lauki nupat krāsojas bronzā, arvien biežāk ceļmalas druvās redzam kombainus, bet pa šosejām auto straumē ik pa brīdim parādās arī kāds jaudīgs riteņtraktors ar vismaz vienu piekabi: brauc jaunā raža!
Kaut arī, vērojot kaut vai Valmieras ielas, šķiet, ka vieglo automašīnu pie mums ar katru gadu kļūst arvien vairāk un vairāk, reālā statistika savā ziņā pat nedaudz šokē. Izrādās, Latvijā pasažieru auto skaits uz vienu iedzīvotāju ir viens no zemākajiem Eiropas Savienībā – atpaliekam no vidējā cipara par 28%, savukārt Lietuvā un Igaunijā šis rādītājs ir virs vidējā.
16. jūlijā Ministru kabinets apstiprināja Klimata un enerģētikas ministrijas (KEM) pilnveidoto atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un ārēji lādējamu hibrīdauto iegādei. Atbalsta programmas ietvaros palielināts valsts atbalsts lietota elektroauto un jauna hibrīdauto iegādei, kā arī videi draudzīgo automobiļu iegādei daudzbērnu ģimenēm.
Kaut arī arvien skaidrāk autobūves kompānijas saprot (un arī atbilstoši rīkojas), ka administratīvā kārtā iekšdedzes dzinēju izmantošanai automobiļos nebūs lemts beigties, tikai normāla jau tagad ir iekšdedzes dzinēju, elektrisko un hibrīda tehnoloģiju līdzāspastāvēšana gan pasaulē, gan Eiropā, gan Latvijā. Zaļi un dārgi dzīvot taču nevienam nevar aizliegt.
Kā zināms, Eiropā lielākais jauno automobiļu tirgus ir vienā no turīgākajām kontinenta valstīm, Vācijā.
Kā ziņo Valsts ieņēmum dienests (VID), no vakardienas personām ar Baltkrievijā reģistrētiem transportlīdzekļiem – vieglajām pasažieru automašīnām – liegts iebraukt Eiropas Savienībā caur Latvijas - Baltkrievijas un Latvijas - Krievijas robežšķērsošanas vietām.
Kamēr daļa cilvēku iegulda naudu akcijās, citi dod priekšroku paredzamākam finanšu rīkam, piemēram, retro automašīnām.
Vasara ir aktīvas autobraukšanas sezona: auto ceļojumi atvaļinājuma laikā, izbraucieni dabā kopā ar visu ģimeni un mājdzīvniekiem, darbošanās vasarnīcā, aktīvā atpūta un pārgājieni.
Klimata pārmaiņām ietekmējot pasauli, arvien vairāk uzņēmumu vēlas strādāt ilgtspējīgāk un mazināt savu CO2 izmešu daudzumu, piemēram, pārejot uz elektroauto pārvadājumiem.
Jau labu laiku braucēji ar elektroskrejriteņiem ir samērā liela satiksmes dalībnieku daļa mūsu ikdienā.
Pēdējo gadu un pat nedēļu laikā ekonomikai neklājas viegli, bet inflācijas līmenis pārsniedz saprāta robežas.
No 19. līdz 21. aprīlim Rīgā starptautiskajā auto industrijas izstādē Auto 2024 Ķīpsalā apmeklētājus priecēs Latvijas auto tirgus eksotiskākie modeļi – britu greznais Aston Martin DB12 un amerikāņu muskuļotais Ford F-150 Raptor, kas būs izstādīti WhatCar.lv ekspozīcijā. Kā zināms, šo izstādi Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT1 rīko katru gadu jau kopš 1995. gada, tātad nākamgad varēsim svinēt šī pasākuma apaļu jubileju.
Ir atkal klāt aktīvā braukšanas sezona, ne viens vien savu pirmo auto iegādājas tieši pavasarī.
Lai kādas kampaņas, veltītas drošai braukšanai un savstarpējai cieņai satiksmes dalībnieku starpā, atbildīgie dienesti katru gadu arī rīkotu, dzīve rāda, ka nevajadzīgi steidzīgo, pārgalvīgo un vienkārši pilnīgu pofigistu visur un visā Latvijā mazāk nekļūst...
Pavasara saule un vējš pamazām žāvē asfaltu, līdz ar to satiksmē aizvien vairāk atgriežas motociklisti.
CSDD pakalpojumus ikdienā nodrošina darbinieki, reti kuram klientam sanāk vajadzība kontaktēties ar vietējā klientu apkalpošanas centra vadību. Iespējams, daudzi tāpēc nemaz nezina, ka nu jau kopš pērnā gada rudens CSDD Valmieras apkalpošanas centra vadītāja kabinetā kungu nomainījusi dāma. Viņa – šobrīd jau CSDD ne vairs tikai Valmieras klientu apkalpošanas centra, bet arī CSDD Valmieras reģiona vadītāja LAURA TALCE – pirmoreiz uz garāku sarunu Liesmā, tāpēc visu pēc kārtas...
Mana attieksme pret elektromobiļiem mūsu ikdienā arī 2024. gadā nav mainījusies – tā joprojām ir labi situētu privātpersonu vai turīgu uzņēmumu vadības cilvēku ekskluzīva priekšrocība.
Valdība vakar lēma par Satiksmes ministrijas sagatavoto noteikumu projektu, kas tostarp paredz noteikt, ka traktortehnikas maksimālais braukšanas ātrums ārpus apdzīvotām vietām nedrīkst pārsniegt 60 kilometrus stundā.