Suzuki Jimny – sprigans bezceļnieks

18.Oktobris, 2018
Dzīvesstils
Laikrakstā

Ar prieku varu Tev, Rūcamlapas lasītāj, paziņot, ka tagad vairākas ceturtdienas pēc kārtas varēsim izbaudīt pavisam jaunus auto. No viņnedēļ trešdien Bolderājā testētajiem tie būs vēl pavisam svaigi un Latvijas tirgū tikko iebraukuši Suzuki, SsangYong un Isuzu automobiļi, arī jauno Škoda Karoq viņnedēļ pats izbaudīju maršrutā Valmiera – Cēsis i pa šoseju, i pa zemes ceļu.

Paldies jaunajam Suzuki dīlerim Latvijā firmai Andrē Motors un tās šefam Ansim Auziņam par lielisku pasākumu 10. oktobrī pie Bolderājas karjera ezera. Tieši no šejienes savulaik uz ķieģeļu fabriku ceļojušas smiltis, un tālāk jau visa Latvija, Valmieru ieskaitot, tika piedēta ar balto silikātķieģeļu ēkām, kuras – atbilstoši tā laika PSRS kompartijas vadonim – joprojām mīļi tautā tiek sauktas par hruščovkām... Visu testu pasākumu pieskatīja Latvijas auto žurnālistikas Maestro Atis Jansons, kurš bija reizē gan ar informāciju labi bruņots gids Pierīgas vēsturē un ģeogrāfijā, gan arī zinīgs tehnikas eksperts.

Šoreiz vairāk par nu jau otrās paaudzes Suzuki Jimny – auto, kas pilnīgi noteikti nav domāts dīkai ripināšanai pa pilsētas ielām, džima stihija ir lauku un meža ceļi, arī pavisam nepieradināti, nu, tieši tādi, kādus bija piemeklējis tās dienas takuzinis Atis. Dabā tas bija pārsimt metru garš aplis ar pamatīgām augšup lejup smilšu špūrēm blakus jau pieminētajam Bolderājas karjera ezeram, un tieši Jimny, manuprāt, laikam bija no tiem retajiem testa automobiļiem, kurš todien ne reizi pat nemēģināja ierakties baltajā smiltī.

Vispirms, lai savu vērtējumu, salīdzinot veco un jauno Suzuki Jimny, dod vīrs, kurš tā nopietni ilgāku laiku braucis ar pirmo džimu (faktiski trešo četru Suzuki mazauto rindā, kur pirmo spēkratu ražoja no 1977. līdz 1981. gadam, bet otro attiecīgi no 1981. līdz 1998. gadam) un tagad pāris dienas visai ekstrēmās situācijās pamēģinājis arī otro (ceturto).


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru