Lai drošāka braukšana

- 28.Janvāris, 2016
Pilsētās un novados
Laikrakstā

Ir atkusnis! Saruna ar «Latvijas autoceļu uzturētāja» Valmieras ceļu rajona Rūjienas – Mazsalacas iecirkņa darbu vadītāju MĀRI BROKĀNU notika dienā, kad sniga, un pie tam tik daudz, ka visiem iecirkņa darbiniekiem darāmā bija atliku likām: kam kaisāmais materiāls jāgatavo, kam tas jāizvadā, kas jau rīta gaismiņā devies ceļus, kas savukārt ceļmalas attīrīt no sniega. Ar Rūjienas   – Mazsalacas iecirkņa darbu apjomu iepazīstina Māris Brokāns.

RENCĒNI – RŪJIENA. Ceļā satiktais Rūjienas – Mazsalacas iecirkņa darbinieks Nauris Jirgensons  «Liesmai» pastāstīja, ka rūpi par Rūjienas puses ceļiem viņš turot jau divdesmito gadu, tādēļ perfekti esot iepazīta katra lielāka vai mazāka ceļa īpatnība un vajadzība. Anta Lūsas foto

Esam atbildīgi par reģionālajiem B klases ceļiem vairāk nekā 70 km garumā no Rencēniem un Matīšiem līdz Igaunijas robežai (viss Latvijas ziemeļu gals bijušajā Valmieras rajona administratīvajā teritorijā). C klases ceļi mūsu pārziņā ir 256 km garumā. Ar šo uzdevumu galā jātiek trīspadsmit Rūjienas – Mazsalacas iecirkņa darbiniekiem. Mūsu rīcībā ir trīs greideri, vairāki traktori un trīs jaudīgas automašīnas, ar kurām ceļus tīra un kaisa. Sezonā, kad ceļus kārtīgi  un bieži nākas kaisīt, patērējam ap 2000 kubikmetru kaisāmā materiāla, kuru, izmantojot smilti, sijājam paši Mazsalacas bāzē. Darāmā iecirknī pietiek cauru gadu un visos gadalaikos. Vasarā zemes ceļi jāgreiderē, ceļmalas jāappļauj, planējamā kārta jāatjauno grants ceļiem, asfaltētajiem ceļiem selektīvi veicam virsmas apstrādi, ceļu malas grāvji jātīra un jāveic vēl citi darbi.


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru