Pasta nodaļā Valmieras autoostā — rindu regulators

- 8.Aprīlis, 2014
Pilsētās un novados
Laikrakstā

Kopš 7. aprīļa Valmieras 4. pasta nodaļa klientus apkalpo jaunās telpās — pērn rekonstruētajā autoostā. Jaunajā vietā pasta pakalpojumu pieejamība īpaši ērta ir ne tikai Pārgaujas iedzīvotājiem un Valmieras apkārtnes ļaudīm, kuri pilsētā ierodas ar autobusu, bet arī cilvēkiem ar īpašām vajadzībām.

Labiekārtojot Valmieras 4. pasta nodaļas jaunās telpas autoostā, VAS «Latvijas Pasts» ir gādājis par vairākiem klientu apkalpošanas un drošības pasākumiem. Lūk, ko «Liesmai» pastāstīja VAS «Latvijas Pasts» pasta pakalpojumu nodrošināšanas departamenta Vidzemes reģiona vadītājs VILIS KLINCIS: «Pasta nodaļu Valmieras autoostas rajonā ļoti vēlējās Pārgaujas iedzīvotāji. Zinot, ka arī šajā pilsētas daļā mūsu klientu ir daudz, centāmies šo ierosinājumu īstenot. Pārnācām no tirdzniecības centra Valleta uz nomas telpām Valmieras autoostā, un klienti šeit turpinās saņemt visus uzņēmumā nodrošinātos pakalpojumus, tostarp vēstuļu, bandroļu, sīkpaku, paku nosūtīšanu un saņemšanu, eksprespasta pakalpojumus, preses izdevumu abonēšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, maksājumu pakalpojumus un arī mazumtirdzniecības preču iegādi. Pie ieejas pasta nodaļā ir uzstādīta elektroniskā sistēma «Klientu rindu regulators», kas pašlaik ir  jaunākā un modernākā  šāda veida iekārta  «Latvijas Pastā».

KLIENTU ĒRTĪBAI. VAS «Latvijas Pasts» pasta pakalpojumu nodrošināšanas departamenta Vidzemes reģiona vadītājs Vilis Klincis (no labās), reģiona darba organizācijas speciāliste Ludmila Tintmane un Valmieras 4. pasta nodaļas vadītāja Gunta Eglīte demonstrē, kā darbojas elektroniskais rindu regulators.Jāņa Līgata foto


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru