Nav tik melns, kā to mālē!

7.Februāris, 2019
Laikrakstā

Šoreiz atkal par dzinējiem, par skarbo cīņu – kurš kuru starp motoriem, par to, kurš zaļāks un dabai draudzīgāks un kuru dažs jau steidz teju vai iznīdēt kā sugu.

Elektriskās piedziņas auto fanus noteikti spārnos ziņa, ka ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums Tesla Motors nupat panācis vienošanos, lai par 218 miljoniem USD iegādātos akumulatoru tehnoloģiju kompāniju Maxwell Technologies. Protams, tas ir solis pareizā virzienā – nav taču nekā svarīgāka elektromobilim kā pagarināt nobraukšanas distanci. Teslai – elektromobiļu pasaules līderim, kas šodien saskaras ar aizvien sīvāku konkurenci elektromobiļu nozarē, tas ir ļoti būtiski.

Maxwell, kas ražo dažāda veida akumulatorus, jau paziņojis, ka izstrādājis patentētu sauso elektrodu sistēmu, kas varētu nodrošināt revolucionāru akumulatoru ražošanas tehnoloģiju.

Kamēr amerikāņi spiež uz elektromobiļiem, pragmatiskie latvieši ķimerējas ap vecajiem labajiem dīzeļiem, pierādot, ka šis dzinējs nav tik kaitīgs ar saviem izmešiem, kā to pasniedz. Nupat Rīgas Tehniskās universitātes Mašīnzinību, transporta un aeronautikas fakultātes (MTAF) zinātnieki savos eksperimentos pierādījuši, ka dīzeļdzinējiem CO2 izmešu ir par 20% mazāk nekā benzīna dzinējiem!

AR DĪZELI NAV TIK TRAKI. Eksperimentā par to pārliecinājies RTU Mašīnzinību, transporta un aeronautikas fakultātes docents Juris Kreicbergs. Publicitātes foto


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru