Dīzeļgeita vēl nav beigusies!

14.Jūnijs, 2018
Laikrakstā

Izrādās, lielais skandāls, kas finansiāli ļoti smagi 2015. gadā trāpīja koncernam Volkswagen, kurš bija spiests atzīt, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrēta tipa dīzeļdzinējiem, kam uzstādīta kaitīgo izmešu rādītāju falsificēšanas programmatūra, vēl nebūt nav beidzies. Šonedēļ Vācijas prokuratūra ar kratīšanas orderi ieradusies mājās pie Volkswagen struktūrvienības Audi vadītāja Ruperta Štadlera. Uz atkal tajā pašā kaitīgo izmešu rādītāju falsificēšanas lietā! Štadlera kungs un vēl viens Audi valdes vīrs jau kopš 30. maija tiek uzskatīti par aizdomās turamajiem un tiek apsūdzēti krāpniecībā, kā arī netiešā sertifikātu falsificēšanā saistībā ar dīzeļautomašīnu, kas aprīkotas ar izmešu manipulēšanas programmatūru, laišanu Eiropas tirgū.

Kur divi (Volkswagen, Audi), tur arī trešais! Un tas ir vēl viens lepns vācu autobūves zīmols Daimler, kuram Vācijas valdība likusi atsaukt aptuveni 774 tūkstošus Mercedes - Benz automobiļu, šādu lēmumu skaidrojot ar kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūru izmantošanu. Vācijas transporta ministrs Andreass Šeuers šajā sakarā norādījis, ka federālā valdība dos tūlītēju rīkojumu par automašīnu oficiālu atsaukšanu, ņemot vērā pretlikumīgu falsificēšanas programmatūru izmantošanu, precizējot arī vainīgos automašīnu modeļus: galvenokārt Mercedes - Benz Vito mikroautobusus, kā arī ar dīzeļdzinējiem aprīkotas GLC apvidus automašīnas un C klases sedanus.

Tātad dīzeļgeita Vācijas autobūvē turpinās.

KAS MERSIM VĒDERĀ? Kam lai šodien vairs tic, ja pat vācu ekskluzīvo automobiļu ražotājs Daimler saviem Mercedes - Benz GLC apvidniekiem piebūris attiecīgo programmu dīzeļdzinēju izmešu sabīdīšanai normas robežās... Foto no mercedes-benz.com


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru