Ilona Tropa

Skolotājs vienmēr mainīgajā skolā

27.Novembris, 2020
Izglītība
Laikrakstā

Valmieras sākumskolas pedagogu kolektīvs ir profesionāls, stiprs, dzīvīgs un darbīgs. Katru brīdi notiek izzināšana, vērtību saglabāšana un virzība uz priekšu. Ņemot vērā pārmaiņas izglītības sistēmā valstī, arī skolā jūtama jaunā dvesma, bet ne tikai šajā mācību gadā, krietni vien agrāk, kad notika intensīvas mācības par jaunajām kompetencēm, esot vienai no Latvijas pilotskolām. 

Dāvana Papīra teātris dodas pie bērniem

13.Decembris, 2018
Kultūra un izklaide
Laikrakstā

Kamišibai (kami – papīrs, šibai – teātris) attēlu teātra dzimtene ir Japāna. Pagājušajā piektdienā Valmieras integrētajā bibliotēkā, pulcējot logopēdus, stāstniekus, bibliotekārus, skolotājus, izglītības iestāžu vadītājus, notika projektā Papīra teātris Kamišibai jeb skolēni bērniem un stāstnieks pa vidu veidotā komplekta atvēršanas svētki. Japānā sakņotā tradīcija tagad dzīvo arī pie mums!

Mācās logopēdes

8.Novembris, 2017
Izglītība
Laikrakstā

Logopēdu metodiskā apvienība sadarbībā ar Vidzemes reģiona Iekļaujošas izglītības atbalsta centru un Valmieras Izglītības pārvaldi 6. novembrī rīkoja kursus logopēdiem «Sistēmiskā domāšana un runas attīstība».

Logopēdi un speciālie pedagogi Gulbenē

19.Maijs, 2017
Izglītība
Laikrakstā

11. maijā tālākizglītības kursus pabeidza logopēdi, speciālie pedagogi un pedagogi, kas strādā ar bērniem, kuriem ir mācīšanās traucējumi. Šoreiz Gulbenes novadā iepazinām komandas darba principus un pasākumus, veidojot kvalitatīvu korekcijas procesu, tā palīdzot bērniem pārvarēt mācīšanās grūtības, valodas un runas traucējumus.

Uzdevumi, spēles un grāmatas logopēdijai

27.Aprīlis, 2016
Izglītība
Laikrakstā

Mēdz teikt: «Ir labi, ja tev ir kāds, kam uztaisīt otru tējas krūzi.» Pie logopēdiem noteikti varam ciemoties ne tikai uz tasi tējas, bet arī apspriest darba jautājumus, jo labprāt dalāmies pieredzē, prezentējot savus materiālus, kurus izmantot valodas un runas korekcijā.

Logopēdi sadarbojas radoši

2.Marts, 2016
Izglītība
Laikrakstā

Logopēdu ieteikums veidot seminārus, kas veltīti atsevišķām valodas un runas traucējumu grupām, guvis lielu atsaucību. Decembrī pārrunājām par skaņu S, Z, C, DZ izrunas traucējumu korekciju: kādus artikulācijas vingrinājumus izvēlēties, kā ieinteresēt bērnus apgūt svelpeņu pareizu izrunu un noturēt viņu uzmanību, kā nodarbībās izvēlēties interesantus un progresīvus mācību materiālus. Ar savu pieredzi dalījās logopēdes Vineta Ragēvičiusa, Iveta Freimane, Egita Apša, Līga Miķelsone, Ieva Želve, Sanita Puriņa, Arnita Adata, Zina Matisone, Daila Auzniece, Dace Sprince, bet Lija Ābele norādīja interneta vietni ar vērtīgu materiālu skaņu un burtu apguvei.