Automātiskā ātrumkārba. III

- 19.Marts, 2015
Dzīvesstils
Laikrakstā

Pagājušajā reizē RECRO attīstības vadītājs NORMUNDS ASPERS savās atbildēs apstājās pie veida, ka Cēsīs nonāk remontējamās automātiskās ātrumkārbas jeb AAK. Turpinām!

Kā notiek saremontētās AAK pārbaude?

Mums rūpnīcā ir īpašs testa stends, šī ASV ražotā iekārta ir ļoti dārga, ar tās palīdzību mēs pārbaudām ikvienu izremontēto kārbu. Nāk jauni modeļi, tiem katram vajadzīga sava datorprogramma, kuru ievada stendā, lai varētu notestēt konkrēto modeli. Dažas no šīm programmām esam izstrādājuši mēs paši RECRO un pārdevuši tās ASV lielākajiem autoražotājiem.

Oho, kā noskan Cēsu vārds lielajā Amerikā!

Jā. Viņiem bija lētāk šīs programmas jau gatavas nopirkt no mums nekā pašiem ņemties ar to izstrādi. Tieši šis izremontēto kārbu testa stends sastāda apmēram pusi no visām mūsu uzņēmuma investīcijām, taču šī kārbas darbības simulācijas iekārta ļauj mums strādāt eksporta tirgos. Piemēram, no Somijas taču klients pie mums ar mašīnu nebrauc, viņš tikai atsūta kārbu. Lai mēs ar viņu varētu strādāt, mums jābūt iespējai RECRO izremontēto kārbu pilnībā notestēt. Cik zinu,  šāda veida testēšanas iekārta ir vienam mūsu konkurentam Zviedrijā, savukārt rietumu virzienā tuvākā būs Vācijā. Baltijas valstīs, arī Somijā šādu kārbu darbības simulatoru nav. Situācijas izskaidrojums ir diezgan vienkāršs — šajā tirgū apjoms ir samērā mazs, tāpēc, lai tik dārgu iekārtu atpelnītu, ir jābūt apjomam.

PATI GALVENĀ IEKĀRTA. ASV ražotais AAK darbības simulators ir pati dārgākā no RECRO iekārtām, taču cēsnieki to jau apguvuši tiktāl, ka paši izstrādājuši programmas vairāku kārbu modeļu pārbaudei.


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru