Asiņainā mīlestība

- 25.Septembris, 2015
Viedokļi
Laikrakstā

Zolitūdes drupās mirušie un sakropļotie cilvēki vairs netraucē mūsu sabiedrībai «Maxima» logo iekļaut Latvijas mīlētāko zīmolu desmitniekā. Kā dzejnieks teica, vēders – draugs vistuvākais...

Diemžēl Latvijas lielveikalu tīkla bijušajam vadītājam Gintaram Jasinskim toreiz, pirms nepilniem diviem gadiem, bija vairāk nekā taisnība: par ko gan viņam justies vainīgam, ko nožēlot? Menedžera paziņojumu drīz pēc traģēdijas (atkāpjoties tie, kuri jūtas vainīgi, bet viņš varot cilvēkiem skatīties acīs) paša priekšniecība publiski nodēvēja par cinisku un nepieņemu. Jasinski atlaida no darba. Taču tā bija gluži dabiska, prāta inerces noteikta reakcija cilvēkam, kuram ir uzstādīts mērķis par katru cenu vairot uzņēmuma apgrozījumu un peļņu, lai «Maxima» galvenais īpašnieks Nerijs Numavičs varētu kļūt par vienīgo miljardieri Baltijas valstīs.


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru