Reklāmu spožums un posts

- 8.Septembris, 2010
Viedokļi
Laikrakstā

Priekšvēlēšanu kaislības turpina pieņemties spēkā, sitot aizvien augstākus viļņus. Tagad jau partijas un to aktīvākie atbalstītāji ķērušies pie tādas inteliģentas nodarbes kā konkurentu reklāmu apkarošana: raujas sviedriem vaigos, lipinot virsū konkurentu attēliem savas fizionomijas bildi vai nīdējot ārā šamo reklāmas, lai to vietā novietotu savējās.

Divi izcili šādas darbības paraugi ir, piemēram, Daugavpilī konkurentu debesīs nezināmā virzienā palaistais dirižablis ar "lablatviešu" reklāmu, kā arī šoreiz jau pašu "labiešu" centieni par katru cenu novietot savu reklāmas busiņu tieši priekšā konkurentu "Vienotības" biroja logiem. Atliek tikai gaidīt nākamās aktivitātes un cerēt, ka nebūs garlaicīgi. Notiekošais vienlaikus tomēr rosina arī skumīgas pārdomas. Acīmredzami vismaz lielākā daļa Latvijas politiķu joprojām ir svēti pārliecināti, ka vēlētāji nav nekas vairāk kā aunu un aitu bars, ko iespējams žilbināt ar reklāmām. Līdzīgi kā visās iepriekšējās vēlēšanās, uzvaru gūt ir iecerēts nevis ar labajiem darbiem vai pamatīgi izstrādātām programmām, bet gan ar nesaprātīgi dārgu reklāmas speciālistu palīdzību. Piedevām vēl viens no pazīstamākajiem Latvijas sociologiem nesen paziņoja, ka 45 % Latvijas vēlētāju ir "manipulējami", kas praksē nozīmē, ka, pēc viņa domām, gandrīz katrs otrais vēlētājs paļaujas nevis uz saviem paša spriedumiem un vērtējumiem, bet gan uz reklāmu, reklāmu un vēlreiz reklāmu, kas spožā iepakojumā pasniedz visai apšaubāmus bāleliņus un tautumeitas.


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru