Pilnīgs jaunums Škoda saimē – Scala

7.Jūnijs, 2019
Laikrakstā

Viņnedēļ, pateicoties Mūsu Auto Valmiera jauno automašīnu tirgošanas vadītājam Igoram Hazovam, man bija iespēja testēt čehu autoražotāju pašu jaunāko piedāvājumu – Škoda Scala, kā mēdz teikt, pilnīgu nullīti.

Nelielu ieskatu par Scala pirms brauciena sniedza uzņēmuma Škoda pārdošanas vadītāja uzņēmumā Mūsu Auto Valmiera Iveta Radziņa: «Jāuzsver, ka Scalai, salīdzinot ar konkurentiem, ir pats ietilpīgākais bagāžnieks. Šajā automobilī abās sēdekļu rindās ērti jutīsies arī gara auguma cilvēki, pat aizmugurē sēdošam divmetrīgam pasažierim galva griestos nedursies! Manuprāt, šī auto mērķa auditorija varētu būt jauna ģimene ar bērniem, jo bagāžniekā var ērti ielikt bērnu ratiņus, bērnu divriteņus, skrejriteņus vai treniņu somas. Scala varētu būt laba arī dažādiem tirdzniecības menedžeriem, kuriem ikdienā nākas vadāt līdzi uzskates stendus un dažādus preču paraugus. Faktiski šī automašīna, kas ir krietni vien lielāka par Škoda Fabia, ir kompaktklases hečbeks, taču to mēdz saukt arī par liftbeku. Škoda Scala ir pēctecis Škoda Rapid, šo modeli vairs neražos. Motori ir gan benzīna – 1 litra ar 115 zirgspēkiem un 1,5 litra ar 150 zirgspēkiem, kā arī 1,6 litru dīzeļdzinējs ar 115 zirgspēkiem. Pieejamas gan manuālās, gan automātiskās ātrumkārbas, pie tam tā ir 7 pārnesumu DSG kārba.»

IETILPĪGS HEČBEKS/LIFTBEKS. Samērosim Škoda jaunuli Scala ar pieciem konkurentiem: Hyundai i30, KIA Ceed, Renault Megane, Ford Focus un Opel Astra. Garumā Škoda Scala ar 4362 mm piekāpjas tikai Ford Focus (4378 mm) un Opel Astra (4370 mm), augstumā ar 1471 mm zaudē tikai Astrai (1485 mm), toties ir pati slaidākā (platums 1793 mm) starp konkurentiem. Scalai ir visīsākā riteņu garenbāze – 2649 mm un pārliecinoši lielākais bagāžnieka tilpums – attiecīgi 467 litri un 1410 litri, kad nolocīti aizmugures sēdekļi. Scalai vienīgajai starp konkurentiem ir 9 drošības spilveni – visvairāk, savukārt vēl tikai Astrai ir elektriski nolokāms bagāžnieka vāks.


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru