Kādas vēsmas strāvos e-komercijā 2023. gadā?

4.Janvāris, 2023
Laikrakstā

E-komercija ir kā dzīvs organisms, kas nemitīgi mainās, attīstās un paplašinās, arvien neatlaidīgāk piedaloties pircēju ikdienā.

Līdz ar tehnoloģiju attīstību uzņēmējiem rodas jaunas iespējas nodrošināt izcilu iepirkšanās pieredzi, ko čaklākie arī steidz izmantot. Kādas tendences tad sagaidāmas e-komercijā 2023. gadā, un kādiem risinājumiem ir vērts pievērst uzmanību, lai mazliet apsteigtu laiku, nevis censtos to panākt, stāsta e-komercijas IT risinājumu izstrādātāja Magebit izpilddirektors Artūrs Krūze.

Autentiska lietotāju pieredze

«Cilvēki arvien vairāk ilgojas pēc autentiskuma – ne tik ļoti safabricētas reklāmas, «dabiskām» atsauksmēm. Tāpēc nākamgad pieaugs lietotāju pieredzes nozīme. Cilvēki ir gatavi maksāt vairāk un regulāri, ja pieredze ir patīkama (un tas attiecas ne tikai uz dizainu, bet uz visu iepirkšanās ciklu). Daudzi iepērkas no mobilajām ierīcēm, tāpēc arī mobilajam dizainam jābūt ļoti ērtam un pārdomātam,» norāda Artūrs Krūze. Interneta veikala «saskaldīšana» un pārcelšana uz telefonu nebūs risinājums, jo pat pircējs ar vidēja līmeņa lietošanas prasmēm pamanīs atšķirību.

Vairāk uzmanības pilnam iepirkšanās ciklam 

Joprojām aktuāla būs daudzkanālu iepirkšanās. «Pasaulē šāda prakse jau ir ļoti izplatīta, tomēr Latvijā daudzi uzņēmumi vēl joprojām nav izkāpuši no savas komforta zonas un rosās ierastajos kanālos. Taču netrūkst arī to, kuri cenšas savu klientu sasniegt pa dažādiem kanāliem, un tieši viņi arī būs lielākie ieguvēji.


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru