Būs jauna vizuālā identitāte

3.Janvāris, 2019
Pilsētās un novados
Laikrakstā

Beverīnas novadam šogad tiks izstrādāta jauna vizuālā identitāte un zīmolvedības un mārketinga komunikācijas stratēģija ar mērķi veicināt uzņēmējdarbības un tūrisma attīstību, piesaistīt investīcijas, kā arī uzlabot atpazīstamību Latvijas un starptautiskā mērogā. Tiesības to izstrādāt saskaņā ar iepirkuma rezultātiem ieguvusi reklāmas aģentūra Bounce.

Pašvaldībai ir svarīgi apzināt novada unikālās vērtības, tās pozicionēt un efektīvi komunicēt atbilstoši mūsdienu tendencēm. «Novadiem jāspēj būt konkurētspējīgiem, palielinot iedzīvotāju lojalitāti,  piesaistot viesus un investorus, tāpēc apsveicami, ka pašvaldības izmanto savas iespējas un piesaista līdzfinansējumu, lai strādātu pie sava tēla veidošanas,» uzskata  Bounce vadītājs Eduards Dubovickis.

Beverīnas novads var lepoties ar tūrisma apskates objektiem, kultūrvēsturisko mantojumu, ainavisko dabu un vietējiem uzņēmumiem, piemēram, mēbeļu ražošanas uzņēmumu Cosybed, Brenguļu alus darītavu. «Jauna zīmolvedības un mārketinga stratēģija ir svarīga, tā palīdzēs uzlabot Beverīnas novada attīstību kopumā, jo pašvaldības mērķis ir daudzveidīgi attīstīt lauku teritoriju,» skaidro Beverīnas novada domes pārstāve Marija Melngārša.

Bounce reklāmas un mārketinga tirgū strādā jau 11 gadus, tās darbības pamatā ir radošums, kas pakārtots klienta biznesa vajadzībām. Aģentūra ir izstrādājusi zīmolus Latvijā lielākajam vietējā kapitāla gaļas pārstrādātājam Forever, farmācijas kompānijai AS Kalceks u.c. Kopumā Bounce veido reklāmas un mārketinga kampaņas uzņēmumiem visā Baltijā, to vidū ir tādi zīmoli kā Elektrum, Latvenergo, Osram, Velux, LEGO, Apotheka, Rīgas Stradiņa universitāte, Italpasta, RIMI.

VIZUĀLĀS IDENTITĀTES tapšanā iedvesma tiks meklēta arī novadā esošajās dabas ainavās un upju līkločos. Didža Punāna foto

 


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru