Asfaltbetona virskārta vēl tikai būs

- 28.Jūlijs, 2023
Pie mums un citur
Laikrakstā

Cik tad sen, kad visus tos, kuriem ikdienā braucams Valmieras – Rūjienas asfaltētais lielceļš, brīdināja par luksoforiem ceļa rekonstrukcijas darbu zonā no rotācijas apļa pie Valmieras robežas līdz pat Rencēniem.

Tā patiešām bija, taču nu jau lielākie kreņķi šosejas lietotājiem palikuši aiz muguras. Visā darbu zonā spīd jauns asfaltbetona segums, taču tā vēl nav šosejas virskārta. Liesma pa jauno asfaltu trešdien pabrauca no Vidzemes industriālās galvaspilsētas Rencēnu virzienā līdz Bukai – kādus septiņus kilometrus. Šajā remontdarbu posmā ceļu būvfirma Limbažu ceļi, kas objektā strādā kā ģenerāluzņēmējs, ar saviem uzdevumiem tikusi vistālāk. Jau uz atļautajiem 70 kilometriem stundā izmantojama šosejas brauktuve, lielākajā daļā te sabērtas arī ceļa nomales. Jau izbūvētas vairākas maršruta autobusu pieturas, šajā ziņā darbi vēl turpinās, un līdz Rencēniem pieturu būvētājiem vēl tāls ceļš ejams... Gandrīz pieminēto septiņu kilometru posmā jau izrakti ceļa sānu grāvji ūdens novadīšanai, arī šis darbs, izmantojot ar speciālu kausu aprīkotu ekskavatoru un pašizgāzēju, kas ved prom izrakto zemi, Rencēnu virzienā turpinās.

TOP SĀNGRĀVIS. Katra kvalitatīva autoceļa neatņemama sastāvdaļa ir arī ūdens novades sistēma, kuru veido sāngrāvji. Kopš ceļu būvnieku rīcībā ir šāds speciāls aprīkojums – grāvju rokamais kauss ar īpašu profilu, ar ekskavatoru sāngrāvju rakšana sokas pietiekami ātri. Visa liekā izraktā grunts tiek aizvesta prom, aiz ekskavatora visā sāngrāvim paredzētajā posmā paliek vien gatavs grāvītis ar precīzām malām.


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru