90 tūkstoši eiro – zīmola «Valmiera» attīstībā

- 9.Marts, 2021
Laikrakstā

Lai piešķirtu mūsdienīgu garšu piena produktu patēriņa kultūrai Latvijā, «Food Union» grupa turpina attīstīt zīmola «Valmiera» inovatīvo piedāvājumu. 

Rezultātā, ieguldot ap 90 tūkstošiem eiro, «Food Union» svaigo piena produktu Izcilības centrā ir radītas divas pavisam jaunas piena produktu apakškategorijas – gaisīgi «Valmieras» jogurta kokteiļi «Shake Me Up» un sabalansēti «Valmieras» bifido jogurti ar biezpienu un dažādām piedevām. Sākotnēji jaunumi būs pieejami tikai Latvijas tirgū. 

«Kvalitatīvie «Valmieras» produkti ir stabila vērtība iedzīvotāju pirkumu groziņos. Tagad šo tradicionālo produktu sortimentu papildinām ar astoņiem inovatīviem jaunumiem, kas veikalu plauktos ir jau pieejami. Šie produkti radīti, sapludinot robežas starp radniecīgām piena ēdienu un dzērienu kategorijām,» uzsver Juliāna Juškeviča, «Food Union» mārketinga vadītāja Latvijā.

  Uzņēmuma piena produktu zīmolu vadītāja Ilona Jaroša papildina: «Rezultātā iegūtas garšas un lietošanas ziņā nebijušas gatavās maltītes – jogurta kokteiļi un bifido jogurti ar biezpienu. Tās ir pavisam jaunas receptes, kurās apvienots Latvijas zemnieku kvalitatīvais piens, «Valmieras piena» skābpiena produktu ražošanas tradīcijas un inovatīvas ražošanas tehnoloģijas.»

Publicitātes foto


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru