VTU Valmiera taksometri vairs nebrauks

20.Jūnijs, 2019
Pilsētās un novados
Laikrakstā

Šodien Rūcamlapā plašāk par ziņu, kas Liesmā jau bija pirms kāda laika. Par uzņēmuma līdz šim piekoptā taksometru biznesa pārtraukšanas iemesliem skaidro VTU Valmiera valdes priekšsēdētājs OSKARS SPURDZIŅŠ.

Sākam ar pašu svarīgāko, taču valmieriešiem un apkārtnes ļaudīm varbūt ne to patīkamāko ziņu...

Pēc diezgan liela pārtraukuma, strādājot Valmieras pilsētā un apkārtnē, ar 1. jūliju VTU Valmiera īpašnieku uzdevumā izbeidzam savu funkcionēšanu taksometru pārvadājumu biznesā.

Kas notiks ar uzņēmuma takšiem?

Mums bija trīs mašīnas, šobrīd palikušas divas, jo vienu auto mēs pārbūvējām tālākai izmantošanai. Mašīnas ir nolietotas, jaunas vairs nepirksim. Gadiem ilgi esam cietuši zaudējumus šajā – taksometru pārvadājumu – biznesā. Iepriekšējos gados uzņēmuma īpašnieki, pašvaldības, šos zaudējumus pieļāva ar domu, ka mūsu taksometru parks kalpo par paraugu citiem un ka viss šajā biznesā notiek godīgi un kvalitatīvi, ka ir normālas mašīnas bez kādām blakus smaržām, normāli vadītāji, ka tiek noturēts normāls līmenis...

Nupat dzirdēju vislabākās atsauksmes par VTU Valmiera taksometru pakalpojumiem, tika uzsvērts, ka šie takši ir uzticami pakalpojumu sniedzēji.

Jā, arī es esmu to pašu dzirdējis, ka, piemēram, savus bērnus cilvēki kaut kur sūta vislabāk ar mūsu mašīnām, jo, ja kaut kas tiks aizmirsts vai vēl kāda ķibele ceļā gadījusies, mēs ļoti ātri varam noskaidrot – kas, kur un kad ir braucis. Šobrīd, ja mēs gribētu šo biznesu turpināt, mums ir jāmaina transporta līdzekļi, jo esošie ir nobraukti. Taču, ja mums jāpērk jauni auto, kas būtu kādi 60 tūkstoši eiro par trim vienībām, tad pie jau esošajiem zaudējumiem nāks klāt vēl lielāki, un to visu uzņēmums vairs nevar pacelt.

DRĪZ TĀ BŪS VĒSTURE. Viens no VTU Valmiera taksometriem savā bāzes stacijā pie Valmieras autoostas. Šī takša vadītājs, trīsdesmitgadnieks Uldis, nebūs starp tiem, kuri pārsēdīsies pie autobusa stūres. Viņam nav tādas kategorijas autovadītāja tiesību, plus Uldis atzīstas, ka tik jaunos gados vēl neesot vēlēšanās pārsēsties uz tik lielu kasti. Taču viņš sola stāties bezdarbniekos un izmantot oficiāli piedāvāto iespēju iegūt C kategorijas autovadītāja tiesības, kas ļauj vadīt līdz 7,5 tonnām smagu transporta līdzekli. Par VTU Valmiera nostrādāto laiku Uldis izteicās atzinīgi: varbūt bijis ne tas lielākais atalgojums, toties visas sociālās garantijas gan.

Komentāri
Pievienot komentāru