VTU Valmiera: rit normāls darbs

31.Janvāris, 2017
Laikrakstā

Autopārvadātājiem sācies jauns darba gads. Jau ierastus ikdienas pienākumus tajā pildīs nesen atkārtoti SIA VTU Valmiera valdes priekšsēdētāja amatā apstiprinātais līdzšinējais uzņēmuma vadītājs OSKARS SPURDZIŅŠ. Ar viņu arī šī Liesmas saruna.

Esi atkal apstiprināts amatā, tas laikam nozīmē, ka uzņēmuma īpašnieki ir mierā ar tavu darbu.

Jā, uz nākamo periodu esmu apstiprināts. Ceru, ka ar manu darbu ir apmierināti (smaida). Tur nav ko ne pašam sevi slavināt, ne kritizēt — domāju, ka uzņēmums darbojies atbilstoši tam fonam, kāds mūsu nozarē ir, visos salīdzinošajos rādītājos, manuprāt, esam vai nu vidējā, vai arī virs vidējā līmeņa valstī. Savu darbu darām, savus pakalpojumus sniedzam, sadarbojamies ar visiem septiņiem mūsu īpašniekiem: Valmieras pilsētas un sešu novadu — Beverīnas, Burtnieku, Kocēnu, Mazsalacas, Naukšēnu un Rūjienas — pašvaldībām. Sadarbība mums ir laba. Kādreiz novadi diezgan plaši izmantoja un joprojām izmanto savus skolēnu autobusus, taču tagad daudzi nākuši pie atziņas, ka varbūt izdevīgāk ņemt mūsu pārvadājumu pakalpojumus.

Pakoriģējot arī VTU Valmiera maršrutus?

Jā. Mēs vedam skolēnus, varbūt ne tik tuvu pie katras mājas piebraucam, kā to darīja novadu busiņi, bet ja tas maršruts sakrīt... Pagājušajā gadā iesākām jaunus maršrutus ar Rūjienas un Naukšēnu novadiem, šogad — ar Burtnieku novadu, kur parādījās daži jauni maršruti Valkas virzienā, arī ar Beverīnas novadu. Pasažieru kritums ir visā valstī, arī mums, īpaši jau laukos. Taču šādi skolēnu pārvadājumi šo kritumu it kā pamazina, tāpēc var teikt, ka VTU Valmiera pasažieru kritums nav tik liels, kā ir vidēji valstī. Protams, mūžīgi tā turpināties nevar, taču tā — pasažieru skaita samazināšanās par vidēji 4% gadā — ir visas valsts problēma.

Cik ilgi jau esi VTU Valmiera vadītāja krēslā un kā pats vērtē uzņēmumā nostrādāto laiku?

Sāku strādāt 2010. gada decembrī, jau pilni seši darba gadi te aiz muguras. Sākumā, protams, bija jāielauzās situācijā, ka nozare ir ļoti regulējama un ka uzņēmuma paša iniciatīva nav sevišķi liela. Mums ir lielie līgumi — viens ar Valmieru par pilsētas pārvadājumiem, tad vēl divi — ar Autotransporta direkciju un valsti — par starppilsētu un reģionālajiem maršrutiem. Viss ir regulēts!

AUTOPARKS LABĀ LĪMENĪ. VTU Valmiera dažādos maršrutos kursē dažādas ietilpības, dažādu marku un dažāda vecuma lielāki un mazāki busi.


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru