19. Novembris, 2018
Vārda dienu svin: Liza, Līze, Elizabete, Betija

Vidzemes Augstskola tuvina studiju procesu reālai uzņēmējdarbības videi

Reģistrēties, lai varētu balsot
 

13. septembrī Vidzemes Augstskolā viesosies uzņēmuma „Latvijas Piens” mārketinga direktore Ramona Kalniņa un zīmola vadītāja Anete Urka, lai uzsāktu uzņēmuma un augstskolas sadarbību studiju kursā „Reklāma”.

Foto: Artūrs Kaurovs
Foto: Artūrs Kaurovs

Kā informē ViA pārstāvis Juris Lūsis, sadarbības galvenais mērķis ir studentiem dot iespēju pielietot teorētiskās zināšanas praksē, izstrādājot reklāmas risinājumus Latvijā ražotiem pārtikas produktiem un saņemot vērtējumu par savu veikumu ne tikai no mācībspēkiem, bet arī uzņēmuma pārstāvjiem. Tādējādi studenti varēs gūt praktisku priekšstatu par mārketinga aktivitāšu īstenošanu reālā uzņēmējdarbības vidē. Uzņēmumam, savukārt, tā ir iespēja veidot dialogu ar jauniešiem un iegūt netradicionālu skatījumu uz savu produktu mārketinga komunikāciju.

Studiju kurss „Reklāma” Vidzemes Augstskolā tiek īstenots starptautiskajā studiju modulī, un kursu apmeklēs ne tikai Latvijas studenti, bet arī jaunieši no Spānijas, Francijas, Slovākijas un Kazahstānas. Starptautiskajā studiju modulī tiek īstenota integrēta pieeja studiju procesam, kad vienā kursā sadarbojas vairāku specialitāšu mācībspēki, lai studentiem dotu vispusīgāku priekšstatu par apgūstamo priekšmetu. Studiju kursā „Reklāma” studenti iepazīs reklāmas kā mārketinga komunikācijas veida raksturīgās īpatnības, reklāmas semiotiskos aspektus, kā arī apgūs prasmi darboties ar multimediju rīkiem, lai paši saviem spēkiem varētu veidot reklāmas materiālus.

"Liesma" sociālajos tīklos

twitterfacebookfacebook

eLiesma jautā

Ko jūs vēlētu valstij nākamajos 100 gados?:

Ziņu arhīvs

 
 
P O T C P S S
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
 

Partneri