Vidzeme Fashion show publicitātes tēla konkursā uzvar salons «Dīva»

- 23.Marts, 2018
Kultūra un izklaide
Laikrakstā

Jau otro gadu «Vidzeme Fashion show» tēla veidošanai tika izsludināts konkurss, kas ļāva piedalīties ikvienam Valmieras skaistumkopšanas salonam. Arī šogad komisijai tika piedāvāti dažnedažādi skatījumi par tēmu «Svētku dzirksts», taču par absolūto uzvarētāju tika noteikts skaistuma salons «Dīva» ar publicitātes tēlu, kuram iedvesma gūta no Andreja Pumpura eposa «Lāčplēsis» Spīdolas.

Konkursā bija saņemti četri radoši un mākslinieciski pieteikumi, ietverot individuālu skatījumu par tēmu «Svētku dzirksts». Tāpēc, lai izdarītu izvēli, arī šogad tika pieaicināti dažādu nozaru pārstāvji, kas izvērtēja katru no tiem. Vērtēšanas komisija, kuras sastāvā bija Vidzeme Fashion darba grupa, Maija Silova (TV producente, TV šovu vadītāja, žurnāliste), Ieva Līpiņa (modeļu aģentūras «Vacatio» vadītāja), Oskars Ludvigs (fotogrāfs; SIA «Ludviga nams»), Anastasija Paškēviča  (stiliste; Stockmann Riga) un Marta Bula (grafiskā dizainere; strādājusi ar tādiem zīmoliem kā Talanted, Salt, Paviljons u.c.), rūpīgi izvērtēja katru konkursa dalībnieka pieteikumu, balstoties uz tādiem kritērijiem kā friziera un make-up mākslinieka sniegums, stilista un fotogrāfa sniegums, aktuālo modes tendenču izmantošana tēla radīšanā un, protams, atbilstība konkursa tēmai.

Katrs pieteikums bija atšķirīgs un «apspēlēts» no dažādiem skatupunktiem, taču lielāko komisijas simpātiju izraisīja skaistuma salona «Dīva» pieteikums, kurā varēja novērot dinamiku un just svētku noskaņu. Šī tēla veidošanā piedalījās Evita Strādere (friziere), Lauma Šilkina (vizāžiste), Evita Strādere, Agnese Eiduka (stilistes), Uģis Brālēns (fotogrāfs), Elizabete Veinberga/modeļu aģentūra «Star System» (modele), Agnese Eiduka (tērps). Par iedvesmu kalpoja Pumpura eposa «Lāčplēsis» Spīdolas tēls. «Mūsu «Svētku dzirksts» ir interpretācija par laikmetīgo Spīdolu, kas rezonē ar mūsdienu  Latvijas cilvēka garu — dumpiniecisku, lepnu, stipru un gudru,» stāsta Evita, salons «Dīva» vadītāja.

Vērtēšanas komisija uzteica to, kā tika interpretēta un izpausta ideja, kā arī koptēlu, kas sevī iekļāva aktuālo karmīnsarkano krāsu.

Konkursa 2. vietas ieguvējs ir tēls, kuru radīja Sanita Lase (friziere), Inese Vēvere (vizāžiste), Sanita Lase, Paula Janīte (stilistes), Elvis Lācis, Rainers Pavārs (fotogrāfi) un Sofija Kuročkina (modele). «Stiprākais, ko spēj darīt sieviete, ir mīlēt sevi no visas sirds, būt tieši tādai, kāda viņa ir, un mirdzēt pāri tiem, kuri neticēja, ka viņa tā spētu. Tēls atspoguļo spēku, mirdzumu, mērķtiecību, šarmu un romantiku,» atklāj Sanita Lase. Vērtēšanas komisija uzsvērusi, ka fotogrāfijās var redzēt spēcīgu sievieti, tāpat tika atzīmēts veiksmīgs stilista darbs un izveidotais koptēls.

Kā noteikts konkursa nolikumā, 1. vietas ieguvējs ir šī gada «Vidzeme Fashion show» publicitātes tēls un tiek izmantots pasākuma reklamēšanā un drukas materiālos. Savukārt 2. vietas ieguvējs ir publicitātes tēls «Vidzeme Fashion opening» pasākumam, kas norisināsies 26. aprīlī plkst. 20 Galerijā Laipa.

Vidzeme Fashion komanda ir pateicīga visiem konkursa dalībniekiem par ieguldīto darbu!

«VIDZEME FASHION SHOW» publicitātes tēla konkursa uzvarētājs — salons «Dīva» ar Evitas Strāderes, Laumas Šilkinas, Agneses Eidukas, Uģa Brālēna, Elizabetes Veinbergas un Agneses Eidukas radīto tēlu.


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru