Teic man, zīmol, Valmieras stāstu!

- 30.Oktobris, 2018
Pilsētās un novados
Laikrakstā

Ceturtdienas pēcpusdienā Valmieras integrētās bibliotēkas 2. stāvā svinīgā atmosfērā tika prezentēta 41 ar asti tūkstoti eiro vērtā Valmieras zīmola jaunā identitāte, kuru izstrādājusi reklāmas aģentūra McCann Riga.

Vispirms Valmieras domes priekšsēdētājs Jānis Baiks teju vai 20 minūšu garā lekcijā skaidroja, kāpēc Valmierai nepieciešams jauns zīmols, izceļot pēdējo gadu sasniegumus, ar kuriem vērts lepoties: iedzīvotāju skaita pieaugumu, jaunuzceltos īres namus, kuros brīvi vairs tikai 10 dzīvokļi, dažādās izglītības iespējas, jo mācīties Valmierā izvēlējušies 37% citu pašvaldību skolēni, nupat ekspluatācijā nodoto, Latvijā vienīgo atbilstoši starptautiskās peldēšanas federācijas noteikumiem sertificēto peldbaseinu, lai tajā sasniegtos rekordus varētu reģistrēt oficiāli, pie stadiona topošo Baltijas valstīs modernāko vieglatlētikas manēžu, ceturto lielāko sporta skolu Latvijā pie tik maza iedzīvotāju skaita. Kultūras jomā – profesionālo teātri, publikas iecienīto Valmieras vasaras teātra festivālu, Kino pedāli, Valmieras maratonu, no tūrisma objektiem – Gaujas tramvaju, unikālo Sajūtu parku, atklājot arī, ka uzņēmējdarbībā esam pirmajā vietā Latvijā pēc saražotās rūpnieciskās produkcijas uz iedzīvotāju, otrajā vietā aiz Rīgas pēc iekšzemes kopprodukta uz vienu cilvēku ar 120 uzņēmumiem ar ārvalstu investīcijām, tostarp pasaulē pazīstamo a/s Valmieras stikla šķiedra, galveno benzīna kannu ražotāju NATO vajadzībām VALPRO u.c., ka respektablais Financial Times šogad aiz divām Īrijas pilsētām Valmieru atzinis par trešo labāko Eiropas mikropilsētu ārvalstu kapitāla piesaistes stratēģijā.

Komentāri
Pievienot komentāru