24. Jūlijs, 2019
Vārda dienu svin: Krista, Kristiāna, Kristiāns, Kristīne

Rūjienas vidusskolēni iepazīst Higašikavu

Reģistrēties, lai varētu balsot
 

Sadraudzības pilsēta piedāvājusi kārtējo iespēju darbīgiem un radošiem Rūjienas vidusskolas skolēniem skatīt Japānu klātienē.

Rūjienas vidusskolēni iepazīst Higašikavu

Jūlija sākumā Kristaps, Liāna, Sāra, Gerda un Jēkabs atgriezās no trīs nedēļu pieredzes apmaiņas brauciena. Jaunieši lielāko ceļojuma laiku pavadījuši Hokaido salā, Higašikavā. Rūjienieši dzīvojuši viesģimenēs, iepazinuši turienes skolas un vienaudžu mācību dienu, atpūtušies pie dabas, baudījuši Japānas kulināro mantojumu, izzinājuši tradicionālos sporta un mākslas veidus. Baudījuši ainu, ka, kur vien sniedzas acu skats, ir nevis labības, bet rīsu lauki. Viņi brīnījušies par atšķirīgo dabā un cilvēku attiecībās.

«Satiku jaunus draugus, skatījām apkārtni, mācījāmies japāņu valodu, regulāri un centīgi. Varu teikt, ka dažas pamatfrāzes zinu,» tā Liāna Svīķe, kura bija viena no pieciem uzņēmīgajiem jauniešiem, kas nebaidījās pieteikties konkursam un izmantot iespēju, mācoties vidusskolā, pabūt tik tālu no mājām.

Arī Jēkabs Veseris bija rīkojies līdzīgi. «Mana motivācija iepazīt tuvāk Japānu un pabūt mūsu sadraudzības pilsētā bija vēlme iepazīt tik atšķirīgo kultūru. Tā tiešām ir atšķirīga pat sīkumos. Bet, esot tur, mani ļoti uzrunāja arī salas daba, iespēja pabūt Asahi-Dakes kalnā,» sacīja Jēkabs.

JAUNIEŠI tuvplānā raudzījuši Hokaido dabu un iepazinuši atšķirīgās kultūras iezīmes. Kristaps Krūmiņš (no kreisās), Liāna Svīķe, Sāra Meirēna, Gerda Gulbe un Jēkabs Veseris pēc pastaigas pa Ashi-Dakes nogāzēm. Foto no personiskā arhīva

Datums, kurā numurā raksts publicēts avīzē:
9. Jūlijs, 2019

Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv.

"Liesma" sociālajos tīklos

twitterfacebookfacebook

Ziņu arhīvs

 
 
P O T C P S S
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 
 
 

Partneri