Made in Uzbekistan — nekas īpašs, toties lēts

19.Janvāris, 2017
Dzīvesstils
Laikrakstā

Pagājušajā Rūcamlapā stāstīju par Novgorodas inženieru radīto Brīzi-420, ar kuru bez bailēm četratā var doties sniegotajos klajumos, ledus tūrēs vai vienkārši peldēt ātri dotajā virzienā. Šī motorlaiva uz gaisa spilvena, par ko vēstīja žurnāls Avto Revju, bija kopā likta Krievijā, taču šoreiz paraudzīsim vēl tālāk — līdz pat neatkarīgajai valstij, ko sauc par Uzbekistānu. Izrādās, tur ne tikai brauc ar izturīgiem kalnu zirdziņiem un ēzeļiem, bet arī ražo automobiļus! Protams, tās nav nekādas oriģinālās auto inženieru izstrādnes, taču arī ar izteiktas budžeta klases ārzemju spēkratu kloniem vietējam tirgum pietiek.

Auto ražotāju zīmoli mainās diezgan bieži — reiz tirgū bija korejiešu Daewoo, tagad ir Ravon. Nu jau vismaz gadu kompānijā GM Uzbekistan no konveijera ripo sedans Ravon Nexia R3, kas ir otrās paaudzes B klases automobiļa Chevrolet Aveo pusbrālis. Šim uzbekam ir 1,5 litru benzīna dzinējs ar 105 zirgspēku jaudu.

Ierasti piekasīgo Avto Revju ekspertu rīcībā bijis visai labi aprīkots Ravon Nexia R3 ar automātisko ātrumkārbu, par pārējām ekstrām šajā faktiski budžeta klases automobilī laikam runāt nenāktos: ja ir, tad labi, ja nav, tad var iztikt...

Daži auto tehniskie dati: 4 durvju piecvietīgs (!?) sedans, auto garums 4,33 metri, platums 1,69 metri, bagāžnieka tilpums 400 litri, pilnā auto masa 1560 kilogrami, priekšpiedziņa, riepu izmērs 185/65R15, maksimālais ātrums 179 kilometri stundā, vidējais degvielas tēriņš (teorētiskais) 7,0 litri uz 100 kilometriem (reālais testa laikā nelielos mīnus grādos bijis 8,02 litri uz simtiņu), degvielas bākas tilpums 45 litri, 1485 kubikcentimetru 16 vārstu dzinējs barojas ar 92. vai 95. markas benzīnu.

KAUT KUR REDZĒTS SILUETS. Jaunais Ravon Nexia R3 ir nedaudz piemirsts Chevrolet Aveo. Foto no autoreview.ru


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru