Kā pārdos pelēcību

- 27.Jūlijs, 2017
Viedokļi
Laikrakstā

Izsludinot konkursu popmūzikas eksporta veicināšanas projektiem izdevumā Latvijas Vēstnesis, Kultūras ministrija pievērsusies tādai nepastāvīgai un neprognozējamai jomai kā populārā mūzika. Projekta veidotājiem būs jāapkopo, jāuzkrāj un jāizplata informācija vienotā interneta platformā latviešu un angļu valodā par mūsdienu popmūzikas autoriem, izpildītājiem, producentiem, konkursiem, pakalpojumu sniedzējiem, organizācijām, koncertu norises vietām visā Latvijas teritorijā, liekot uzsvaru uz potenciālo eksporta objektu. Iesniegtajam projektam jāspēj nodrošināt mūzikas industrijas pārstāvjus ar aktuālu un savlaicīgu informāciju par konferencēm, semināriem, projektu konkursiem, apmācībām un citiem aktuāliem jautājumiem popmūzikas jomā gan Latvijā, gan ārvalstīs.

Mēģinājumi iekarot Rietumu popmūzikas tirgu bijuši arī līdz šim — deviņdesmitajos gados izveidotā supergrupa Rīga gadu strādāja ierakstu studijā Amerikā, vairākas grupas meklējušas laimi, piepelnoties ar spēlēšanu ārzemju krodziņos, vēl citas uzstājušās kā iesildītājas pirms slavenību koncertiem, tomēr visi šie mēģinājumi kļūt populāriem un pieprasītiem izrādījušies nesekmīgi.


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru