Hyundai i30 — laba kombinācija

15.Decembris, 2017
Laikrakstā

Kā jau solīju, šoreiz nedaudz sīkāk paskatīsim auto, kas visai pārliecinoši konkursa Latvijas Gada auto 2018 žūrijas vērtējumā tika atzīts par  optimālo piedāvājumu mūsu valsts vidējam spēkrata lietotājam. Gribam to vai ne, taču daļa sabiedrības joprojām sevi spēj iedomāties tikai automobilī, kura cena sākas no kādiem 30 tūkstošiem un uzlec pat pāri piecciparu skaitlim, kamēr lielākajai potenciālo auto lietotāju ikdienā sapņu kalngals objektīvu iemeslu pēc ir desmitgadīgs vismaz pāris saimniekus jau pārlaidis lietots auto par dažiem tūkstošiem eiro... Tāda pašlaik vienkārši ir Latvijas ekonomiskā situācija, un vienīgais prieks, ka uz lielceļiem pilnīgus lūžņus, kuri vēl tomēr kust uz priekšu, ar katru nākamo gadu redzam arvien mazāk.

Neslēpšu, ka par Hyundai i30 nu jau trešās paaudzes automašīnas uzvaru konkursā man ir īpašs prieks. Kaut vai tāpēc, ka pats braucu ar pirmo šī modeļa privātpersonai reģistrēto korejieti Latvijā, nupat oktobrī abi savai kopā braukšanai 150 tūkstošu kilometru garumā nosvinējām desmitgadi. Uzticams ir mans 1,6 litru dīzelītis ar 90 zirgspēkiem, nekad neesmu pusceļā palicis! Auto nav pārāk ēdelīgs — tikai ziemā degvielas patēriņš nedaudz pārsniedz 6 litrus uz 100 kilometriem. Kaut arī tikai kompaktklase, tomēr i30 ir gana ietilpīgs, lai četru vīru kompānijā (ar jumta kasti gan!) dotos tālākā copes braucienā, līdzi ņemot gan visu makšķernieku ekipējumu, gan pārtiku veselai nedēļai. Protams, uz Latvijas bedrainajiem ceļiem Hyundai reaģē adekvāti, šad un tad kaut kas no buksēm un piekares dzelžiem ir bijis jānomaina, taču viss normas robežās.

AGRESĪVĀKA SEJA. Šis foto no testa brauciena ilglaicīgās pieturas degvielas uzpildes stacijā, kur gandrīz pusstundu gan paši, gan ar sazvanītu ekspertu palīdzību meklējām, kā attaisīt degvielas bākas klapīti... Trešās paaudzes i30 nenoliedzami ieguvis agresīvāku dizainu auto priekšgalam, iespaidīgā radiatora reste un riktīgi aziātiski šaurie priekšējie lukturi, manuprāt, pircējiem patiks.


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru